Με το καλημέρα κατέρρευσε το webex, το σύστημα τηλεκπαίδευσης, για τα κλειστά στο πλαίσιο του lockdown, σχολεία, προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων, καθώς το εν λόγω σύστημα δεν άντεξε και κατέρρευσε την δεύτερη διδακτική ώρα, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες αυτή τη στιγμή οι μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων, σε πολλές περιοχές περιμένουν την αποκατάστασή του, χωρίς κανείς να μπορεί αν τους πληροφορήσει τι θα γίνει.

Κατά πληροφορίες τα προβλήματα είναι συνεχή και το σύστημα είτε έχει «κρασάρει» εντελώς, είτε εμφανίζει προβλήματα σε πολλές περιοχές, όπως Ίλιον, Βόρεια Αττική, (Δροσιά, Άγιος Στέφανος), Λυκόβρυση, Παγκράτι, Ν.Σμύρνη, Νέο Κόσμο, Αργολίδα, Σέρρες, Ρέθυμνο,  περιοχές της Θεσσαλονίκης και πολλές ακόμα  περιοχές σε όλη τη χώρα.

Τηλεκπαίδευση στα κλειστά σχολεία: Έπεσε το σύστημα από τη δεύτερη ώρα!

Συστάσεις από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Είναι ενδεικτικό ότι νωρίτερα το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προχώρησε σε  συστάσεις προς τους χρήστες του διαδικτύου  τονίζοντας την ανάγκη να υποστηριχτεί η διαθεσιμότητα και η αξιοπιστία των ψηφιακών υποδομών της χώρας εν μέσω γενικού lockdown.

Σημειώνεται ότι το σύστημα της τηλεκπαίδευσης παρέχεται από την εταιρεία Cisco και έχει κατακριθεί από την αντιπολίτευση

Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας, το πρόβλημα οφείλεται στο webex Ευρώπης και μας συμπαρασύρει και εμάς. Αναμένεται ωστόσο η επίσημη ανακοίνωση, ενώ σημειώνεται ότι σήμερα πιθανόν, δεν θα καταχωριστούν απουσίες εξαιτίας του προβλήματος αυτού, ωστόσο πρέπει να περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις.

124276395_3630154363732837_5863940334749658944_n.jpg

Έντονες αντιδράσεις από εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές

Έντονα σχολιάζεται η κατάσταση που εμφανίζει η πλατφόρμα του υπ. Παιδείας, ενώ το ζήτημα σχολιάζεται, επίσης, έντονα στα social media. Είναι χαρακτηριστικό, άλλωστε, πως τα hashtags, που σχετίζονται με την τηλεκπαίδευση «μονοπωλούν» τη συζήτηση στο Twitter:

Προβληματισμός για τον Νοέμβριο

Όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό, διαμορφώνεται έντονη ανησυχία σε εκπαιδευτικούς και γονείς για τη δυνατότητα των σχολικών μονάδων να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και να συνεχίσουν απρόσκοπτα με την κάλυψη νέας ύλης, όταν από τις πρώτες κιόλας ώρες λειτουργίας, η πλατφόρμα διδασκαλίας βγαίνει… off.

Πηγή: politisonline.com