Απαραίτητο συστατικό για να νιώθουμε ξεκούραστοι και να έχουμε καλή διάθεση είναι ο καλός ύπνος. Μάλιστα, η έλλειψή του συνδέεται με αύξηση βάρους, καθώς όταν είμαστε κουρασμένοι ο μεταβολικός ρυθμός πέφτει σε μια προσπάθεια του οργανισμού να περισώσει όση είναι δυνατόν από τη λίγη ενέργεια που διαθέτει, ενώ τα επίπεδα της ινσουλίνης ανεβαίνουν απότομα, κάνοντάς μας να πεινάμε.

Ενόψει αυτών, γίνεται αντιληπτό ότι αν θέλουμε να χάσουμε βάρος είναι σημαντικό να φροντίσουμε την ποιότητα του ύπνου μας.

Στο πλαίσιο αυτό, το madamefigaro.gr προτείνει μια λίστα από ροφήματα που όχι μόνο θα μας διευκολύνουν στο να κοιμηθούμε καλύτερα αλλά παράλληλα θα μας βοηθήσουν στην προσπάθειά μας να αδυνατίσουμε με περισσότερους τρόπους.

Αναλυτικά η λίστα με τα 5 ροφήματα που αδυνατίζουν:

Γάλα

Εάν θέλετε να κοιμηθείτε σαν μωρό, ίσως πρέπει να ακολουθήσετε και τις διατροφικές συνήθειες ενός μωρού. Ένα φλιτζάνι ζεστό (ή παγωμένο, η θερμοκρασία είναι δικό σου θέμα) γάλα λίγο πριν τον ύπνο σας χαλαρώνει και σας βάζει σε mode ξεκούρασης, χάρη στο ασβέστιο και την τρυπτοφάνη που περιέχει. Έτσι, έχετε περισσότερες πιθανότητες να απολαύσετε ένα οχτάωρο ύπνο, ο οποίος με τη σειρά του θα σας κάνει να νιώθετε λιγότερη πείνα την επόμενη μέρα -και έτσι θα σε βοηθήσει να ακολουθήσετε πιστά το διαιτολόγιό σας. Εάν μάλιστα γυμνάζεστε, η πρωτεΐνη που περιέχεται στο γάλα είναι απαραίτητη για το μυικό σας σύστημα.

Χαμομήλι

Δεν περιέχει καθόλου καφεΐνη ενώ ανεβάζει στο σώμα τα επίπεδα της γλυκίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που δρα καταπραϋντικά και γι’ αυτό σας ηρεμεί και σας χαλαρώνει. Επιπλέον όμως έχει βρεθεί από έρευνες ότι βελτιώνει τον έλεγχο της γλυκόζης στο αίμα, ο οποίος είναι απαραίτητος εάν θέλετε να χάσετε βάρος.

Χυμός σταφυλιού

Ένα μικρό ποτήρι από 100% χυμό σταφυλιού πριν πέσετε στο κρεβάτι θα σας βοηθήσει να κάψετε το λίπος σαν όνειρο. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι απλοί υδατάνθρακες που περιέχει κινητοποιούν την έκκριση ινσουλίνης, η οποία εξισορροπεί τους κιρκαδικούς ρυθμούς του σώματος (δηλαδή το βιολογικό ρολόι σας), ρυθμίζοντας έτσι τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού. Και όχι μόνο: το σταφύλι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που μετατρέπουν το λευκό λίπος (αυτό που αποθηκεύεται από το σώμα) σε καφέ λίπος (αυτό που ο οργανισμός χρησιμοποιεί σαν ενέργεια για τις ανάγκες του).

Γάλα σόγιας

Είναι πολύ πλούσιο σε τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που μειώνει τα επίπεδα της κορτιζόλης στο αίμα, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην καύση του λίπους, αντί για αποθήκευσή του. Ακόμα κι αν ο μεταβολισμός μειώνεται τις ώρες που κοιμάσαι, εξακολουθεί να επεξεργάζεται την πρωτεΐνη που παίρνετε πίνοντας το γάλα σόγιας, η οποία έχει δράση παρόμοια με της μελατονίνης -της ορμόνης που σας βάζει σε βαθύ ύπνο.

Κεφίρ

Αυτό το πλούσιο σε προβιοτικά ρόφημα από γάλα που έχει υποστεί ζύμωση, αυξάνει τα πολύτιμα βακτήρια της εντερικής χλωρίδας, βοηθάει την πέψη και την απορρόφηση βιταμινών και μετάλλων. Επιπλέον, βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου αλλά και τις επιδόσεις σας στο γυμναστήριο την επόμενη μέρα.

Πηγή: Madamefigaro.gr

Πηγή: politisonline.com