Dacia Bigster: Το Νέο C-SUV που Συνδυάζει Στυλ και Βιωσιμότητα

Dacia Bigster: Το Νέο C-SUV που Συνδυάζει Στυλ και Βιωσιμότητα

Η Dacia παρουσιάζει το νέο Bigster, το οποίο στοχεύει στην κατάκτηση της κατηγορίας C-SUV με μία προσεγμένη προσέγγιση, κατατάσσοντας τον εαυτό της ανάμεσα στους πιο “cool”, οικολογικούς και στιβαρούς εκπροσώπους της αγοράς. Ο σχεδιασμός του διακρίνεται από τις γενναιόδωρες διαστάσεις, τις έντονες γεωμετρικές γραμμές και τα φαρδιά φτερά, δίνοντας έμφαση στην επιβλητικότητά του. Η τοποθέτηση των φωτιστικών στις γωνίες του αμαξώματος προσθέτει ακόμη ένα στοιχείο δυναμισμού.

Με τη χρήση περισσότερων βιώσιμων υλικών, το νέο Bigster επαναστατεί, καθώς σχεδόν το 20% των πλαστικών που έχει χρησιμοποιηθεί προέρχεται από ανακύκλωση, ποσοστό σημαντικά υψηλότερο από τον μέσο όρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η ικανότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 667 λίτρα VDA, κάνοντας το Bigster ως ένα από τα πιο ευρύχωρα του segment C-SUV. Χάρη στη λειτουργία ‘Easy Fold’, οι επιβάτες μπορούν να αναδιπλώνουν τα καθίσματα με ευκολία, χρησιμοποιώντας δύο μοχλούς.

Η Dacia επενδύει επίσης στις υβριδικές τεχνολογίες με το νέο Bigster HYBRID 155, το οποίο προσφέρει συνδυασμένη τεχνολογία με τέσσερις ταχύτητες για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και δύο για τους ηλεκτροκινητήρες, αποφέροντας 15 επιπλέον ίππους και βελτιωμένη ροπή. Επιπλέον, η οικονομία καυσίμου έχει βελτιωθεί κατά 6%, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων.

Για τους λάτρεις του υγραερίου, το Bigster ECO-G 140 της Dacia συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του διπλού καυσίμου με ένα Mild Hybrid σύστημα 48 V. Λειτουργώντας με υγραέριο, το μοντέλο μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά μέσο όρο 10% σε σχέση με μη υβριδικά βενζινοκίνητα οχήματα. Με συνολική αυτονομία έως και 1.450 χλμ., το Bigster εξασφαλίζει ιδιαίτερη άνεση στον χώρο φόρτωσης.

Το Bigster TCe 130 4×4, από την άλλη, διαθέτει νέο σύστημα τετρακίνησης με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων και Mild Hybrid σύστημα 48V, βελτιώνοντας τη συνολική απόδοση του οχήματος. Παρέχει πέντε επιλογές κίνησης για την αντιμετώπιση διαφόρων εδαφικών συνθηκών, όπως Auto, Snow, Mud και Sand, προσδιορίζοντας τη ροπή του κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης και μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.

Πηγή: tanea.gr